loading...
گلچین مطالب وب
arash بازدید : 9 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)



.

.

.

تو آسمانی و من ریشه در زمین دارم

همیشه فاصله ای هست ، داد از این دارم

قبول کن که گذشته ست کار من از اشک

که سال هاست به تنهایی ام یقین دارم

.

.

.

در کنار تب تنهایی خویش

یاد تو مرهم بالین من است

.

.

.

جان غمگین ، تن سوزان ، دل شیدا دارم

آنچه شایسته عشق است مهیا دارم

سوزدل ، خون جگر ، آتش غم ، درد فراق

چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم

.

.

.

به پندار تو

جهانم زیباست

جامه ام دیباست

دیده ام بیناست

زبانم گویاست

قفسم هم طلاست

به این ارزد که دلم تنهاست ؟

.

.

.

در زندگی به کسانی دل می بندیم که ما را نمی خواهند

و از وجود کسانی که ما را می خواهند بی خبریم

شاید این باشد دلیل تنهایی مان

.

.

.

من چه تنها و غریبم

بی تو در دریای هستی

ساحلم شو غرق گشتم

بی تو در شب های مستی

.

.

.

شب من پنجره ای بی فردا

روز من قصه ی تنهایی ما

مانده بر خاک و اسیر ساحل

ماهی ام ، ماهی دور از دریا

.

.

.

به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است

بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهایی است

.

.

.

تنهایی بهتر از گدایی محبت است

.

.

.

آنگاه که تنهایی تو را می آزارد

به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده

.

.

.

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد

وسعت تنهائیم را حس نکرد

در میان خنده های تلخ من

گریه پنهانیم را حس نکرد

در هجوم لحظه های بی کسی

درد بی کس ماندنم را حس نکرد

آن که با آغاز من مانوس بود

لحظه پایانیم را حس نکرد

.

.

.

هر که در سینه دلی داشت به دلداری داد

دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز

.

.

.

در دفتر خاطراتم نوشتم : عشق زیباست

معلم دفتر را دید و گفت : این رویاست !

گفتم : معلم تو از عشق چیزی میدانی ؟

گفت : در عالم عشق ، عاشق همیشه تنهاست

.

.

.

از این نامهربونی ها دارم از غصه میمیرم

تو ای رفیق تنهایی یه روز دستاتو می گیرم

.

.

.

روزگاری جاده ای بودم غرق تردد

جاده ای که از رفت و آمد لحظه ای خالی نمی شد

من که بسیار غریبان را به آبادی رساندم

عاقبت خود ماندم و ویرانه و تنهایی خود

.

.

.

تو ستاره منی در شب های بی ستاره

تنهام نذاری بری که تنها میشم دوباره

.

.

.

تن های ما تنهاست

دل های ما با هم

دل از تو لبریزست

تنهای تنها هم

.

.

.

عشق من ! با تو نگاهم زیباست

ابرهای تیره ی غم رسواست

شعر و غزل بهانه اند که بگویم

آری ، بی تو این دل تنهاست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 538